duminică, 4 mai 2014

Inima mea sa fie ca a Ta

 

 Inima mea să fie ca a Ta

Plină de har și de compasiune.

Vreau să inund pe cei din jurul meu

Cum ești  Tu Isuse , Domnul meu

Cu fapta mea să te onorez doresc

Pe cel căzut să îl ridic ca Tine.

Dragostea Ta să fie în viața mea

Slujirea mea să fie ca a Ta.

 cor: 

Sunt aici Isus ,trimite-mă pe mine

Folosește-mi viața pentru Slava Ta

Inima mea bate numai pentru Tine

Tu -mi ești deajuns și T e voi lăuda

Inima ea să fie doar  a Ta

Plină de har și de compasiune.

Vreau să -i văd pe cei din jurul meu,

Cum îi vezi Tu Isuse Domnul meu.

Cu fapta mea să te oglindesc doresc,

Pe cel căzut să-l ridic ca Tine.

Dragostea Ta domnească în viața mea,

Slujirea mea să fie ca a Ta.

cor:

Sunt aici Isus ,trimite-mă pe mine

Folosește-mi viața pentru Slava Ta

Inima mea bate numai pentru Tine

Tu mi ești deajuns și T e voi lăuda

Doamne învață-mă ,Doamne ajută-mă

Doamne ascultă -mi ruga mea

Chipul Tău Isus tot mai mult aș vrea

Să se vadă în viața mea

Sunt aici Isus ,trimite-mă pe mine

Folosește-mi viața pentru Slava Ta

Inima mea bate numai pentru Tine

Tu mi ești deajuns și Te voi lăuda