luni, 12 mai 2014

Rugaciune



Doamne, fa ca sa rasara

“Soarele” si peste mine!

Tot ce-i rau as vrea sa moara,

Sa traiesc doar pentru Tine!


Prea mult “am luptat cu Tine”

Cand voiai sa-mi cureti viata!

Dar acum, strig catre Tine:

“Adu, Doamne, dimineata”!


Ca destul am stat in noapte

Bajbaind ca cei orbiti;

Vreau s-ascult a Tale soapte,

Sa stau cu cei mantuiti!


Chiar de m-a lovit vrajmasul,

Si mi-a lasat rani adanci,

Stiu ca Tu-mi vei da curajul

Sa raman in pace-atunci


Cand va mai veni furtuna

Crunta, peste viata mea.

Vreau sa stau intotdeauna

Doar sub ocrotirea Ta!


Nu lasa sa ma doboare

Niciun gand viclean, stingher,

Duhul tau sa ma indrume

Tata-Doamne, asta-ti cer!


Schimba Tu din temelie

Viata-mi trista de pribeag,

Da-mi curaj si bucurie,

Sa pasesc al casei prag,


Casa Ta, cea mult dorita,

Care mult m-a asteptat.

Fa sa raman neclintita

De acum , si pana-n veac!