joi, 11 septembrie 2014

Ceri tu puterea Lui în ceea ce faci?


Faptele Apostolilor 1:4b 
,,Să nu se depărteze de Ierusalim, ci să aştepte acolo făgăduinţa Tatălui „pe care” le-a zis El „aţi auzit-o de la Mine.”
Ucenicii au fost oameni simpli, fricoşi, slabi, nu mulţi învăţaţi, nu mulţi seminarişti, nici preoţi, dar Dumnezeu i-a împuternicit pentru lucrarea Lui. Nu s-au depărtat de Ierusalim ci au aşteptat făgăduiţa Tatălui.
Dumnezeu este gata şi astăzi să împuternicească pe credincioşi pentru lucrare.
Ceri tu puterea Lui în ceea ce faci?
Ce îţi cere ţie Domnul să faci?
Îţi cere Domnul să ajuţi la şcoala duminicală? Sau să te rogi?
Îţi cere Domnul să faci pace într-o relaţie grea?
Îţi cere Domnul să ierţi pe cineva care a greşit într-un mod foarte grav faţă de tine? 
Îţi cere Domnul să iubeşti pe soţul tău care îţi face viaţa grea?
Îţi cere Domnul să dai din pâinea ta celor ce nu au?
Îţi cere Domnul să vorbeşti Cuvântul Lui?
Care este răspunsul tău?
Crezi că eşti nepregătită?
Te gândeşti la ceea ce poţi tu sau la ceea ce poate face Domnul?
Doamne, eu sunt o femeie simplă, nepregătită de multe ori pentru lucrarea la care Tu mă chemi. 
Vreau să mă rog mai mult, să fac pace cu toată lumea, să iubesc pe soţul meu, să respect pe cei din jur, să dau din pâinea mea celor ce nu au, să spun Cuvântul Tău altora. 
Nu mă depărtez de cei ce aşteaptă făgăduinţa Ta. 
Aştept prezenţa şi puterea Duhului Sfânt în inima şi viaţa mea.