marți, 23 decembrie 2014

în numele Domnului

Tulbură-ne, Doamne,
Când suntem prea mulțumiți cu noi înșine,
Când ni se împlinesc visurile,
Fiindcă am visat prea mărunt;
Când am ajuns în siguranță la destinație
Fiindcă am vâslit prea aproape de țărm.
Tulbură-ne, Doamne, când,
Sătui de lucrurile pe care le avem,
Ne-am pierdut foamea de pâinea vieții;
Când, îndrăgostiți de viață,
Am încetat să mai visăm la veșnicie;
Când, în strădania de a zidi un pământ nou
Am dat uitării Cerul.
Tulbură-ne, Doamne, ca să îndrăznim mai strașnic,
Să ne-avântăm în mările învolburate,
În larg, unde furtunile ne vor învăța despre stăpânirea Ta
Unde, fără țărmuri la orizont, vom vedea stelele.

Îți cerem să împingi zarea nădejdilor noastre și mai departe

Iar viitorul să-l aduci și mai aproape de noi,
Cu putere, îndrăzneală, speranță și dragoste.

Îți cerem acestea în numele Domnului nostru, Isus Cristos.