sâmbătă, 27 decembrie 2014

Iti daruiesc



Eu m-am nascut sa nu mor niciodata.
Si daca totusi zilnic,Doamne-n mine
O particica moare pentru Tine,
E ca sa-mbrac viata fara pata.
Tu ai ales sa fiu , Parinte-asa,
Nu ca sunt eu nespusa piatra rara,
Ci pentr ca-n fiinta mea precara
Ai pus un strop din maiestatea Ta.

Eu m-am nascut sa fiu o marturie,
Caci litera nu are-n ea putere,
Ci Duhul Tau nepotolit se cere
Sa locuiasca-ntr-o-ntrupare vie.
dar ca s-ajung doritul Tau exemplu,
Iti daruiesc intreaga mea faptura,
S-o curatesti de tot ce este zgura
Si s-o preaschimbi in stralucitu-Ti Templu.

Eu m-am nascut sa plang cu cel ce plange
Si sa-mi iubesc si fratii si dusmanii,
Dar teama mi-e ca zilele si anii
Sa ii cuprind pe toti nu mi-ar ajunge.
Caci scurta e umblarea pamantesca,
Si-n trupul meu e mare neputinta,
Dar stiu ca ai sa-ti tii fagaduinta
Sa implinesti tot ce o sa-mi lipseasca.

Eu m-am nascut sa stiu ce-i rau si bine,
Si-atatia ani am cautat raspunsul,
Dar tot atat m-am intalnit cu plansul,
Pana-ntr-o zi cand am sosit la Tine …
Si cand mi-ai spus cuvintele nespuse
Ce-au impletit blandetea cu dojana,
Tamaduind in mine toata rana,
Tu m-ai atras de partea Ta Isuse.

Eu m-am nascut sa aflu-n mine pretul
Ce s-a platit in locul meu pe cruce,
Si-oriunde in lume pasii ma vor duce
Sa-ti fiu pe totdeauna cantaretul.
Prin orice biruinte si infrangeri,
Struneste-mi harfa cum iti place Tie,
Cand voi sosi in sfanta-mparatie,
Sa pot canta si-n corul Tau de ingeri …