sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Domnul meu


Eşti împlinirea mea Isuse                                                                          
În fiecare ceas din zi;
Toate dorinţele-mi nespuse
Şi orice gânduri nepătrunse
Atât de bine Tu le ştii !
 
Eşti mângâierea mea deplină
Întotdeauna, ne-ncetat;
Şi-atunci când duhul meu suspină
Prezenţa Ta Isus m-alină,
În harul Tău îmbelşugat.
 
Eşti fericirea mea Iubite –
Chiar şi-n pustiul cel mai rău;
Când visele îmi par zdrobite,
Când lupt cu temeri şi ispite,
Tu faci din mine visul Tău.
 
Eşti izbăvirea mea cea mare
Şi biruinţa mea, Isus;
În clipele de frământare
Când nu găsesc un sprijin tare,
Tu mă ajuţi să urc mai sus.
 
Eşti mântuirea mea Hristoase –
Tu m-ai născut prin moartea Ta;
Ce daruri sfinte şi frumoase,
Comori sublime, preţioase
Ai pus Tu, Doamne-n viaţa mea !
 
Mi-eşti totul, totul pe vecie
Isuse drag, o, Domnul meu;
Izvor de pace, bucurie,
Nădejde, har şi bogăţie –
Tu singur, veşnic Dumnezeu !