luni, 19 ianuarie 2015

esti totul pentru mine.....

As putea sa nu simt dorinte adanci in inima mea…
si sa nu simt caldura tamaduitoare a bratelor cuiva.
As putea trai chiar fara vise si sa nu cunosc nicicand fiorul
împlinirii lor;sa vad tot mai de neatins fiecare stea,
si totusi sa merg mai departe…
Pot trai fara multe lucruri.
Dar n-as putea infrunta ziua de maine
Fara speranta Ta in inima mea.
Nu pot trai nici o zi fara TINE.
Doamne, nu e noapte si nu e dimineata
De nu ma tin cu iubire bratele Tale
TU esti bataia inimii mele in tot ce fac.
nu pot trai nici o zi fara TINE!
As putea calatori sa vad lumea intreaga
si sa ma minunez de toate frumusetile ei…
Dar ele doar m-ar duce cu gandul la TINE…
As putea sa am tot ce viata asta poate da
bogatii ce nu pot fi masurate,
care sa-mi implineasca orice dorinta pe loc;
as putea avea sau face orice,
daca TU nu esti in ele, atunci
Nu pot trai nici o zi fara TINE.
Doamne, nu e noapte si nu e dimineata
De nu ma tin cu iubire bratele Tale!
TU esti bataia inimii mele in tot ce fac.
nu pot trai nici o zi fara TINE!
Domnul meu, traiesc - pentru ca TU traiesti;
Esti ca si aerul respiratiei mele.
Domnul meu, am - pentru ca TU daruiesti;
Esti totul pentru mine!