joi, 13 august 2015

un exemplu demn de urmat

Un vizitator venit din Ungaria să-l întâlnească pe un credincios renumit din Polonia ajunse în orașul credinciosului, opri un trecător pe o stradă întrebându-l: 
-Îmi puteți arăta, vă rog, direcția spre casa credinciosului și-i rosti numele.....?”

Omul și-a ridicat pleoapele uimit: 
-Vrei să-mi spui că ai călătorit tot drumul din Ungaria să-l vezi pe acest neisprăvit din Polonia?! 
-Au ajuns exagerările și înfloriturile despre acest om atât de departe?
- Îl cunosc personal pe acest creștin! 
-Este un zero absolut!
- Mă tem că ai pierdut timpul și banii degeaba dând crezare unor zvonuri prostești!
Vizitatorul fu nespus de indignat.
 -Tu, om josnic, te disprețuiesc!
tună el.
-Ce știi tu?! 
-Se vede că n-ai nici o înțelegere despre cele sfinte și spirituale!
 Încă fumegând de mânie, vizitatorul o luă din loc grăbit.
Mai târziu, în aceași zi, când intră în casa  dreptului credincios , omul aproape că leșină de uimire, rușine și părere de rău. 
Bărbatul pe care îl apostrofase pe stradă cu puțin timp în urmă nu era nimeni altul decât  acel credincios însuși!
 Cu lacrimi în ochi el ceru iertare slujitorului Celui PreaÎnalt.
-De ce ești atât de supărat?
 îl întrebă umil credinciosul . 
-Nu e nevoie să-mi ceri scuze. 
-Eu ți-am spus adevărul, dar și tot ce-ai spus dumneata a fost, este de asemenea, adevărat…
Mândria unui om îl coboară, dar cine este smerit cu duhul capătă cinste.
Proverbe 29:23