marți, 3 noiembrie 2015

Desi Dumnezeu ne vorbeste ,noi ....


Întoarce-te acasă, şi povesteşte tot ce ţi-a făcut Dumnezeu.

El a plecat, şi a vestit prin toată cetatea tot ce-i făcuse Isus.
Nu vi s-a întâmplat să vă treziti de dimineată si să ziceti:

-“O! am de făcut atâtea azi...” 

;sau 
-“Am de mers acolo...” 
sau;
-“nu vreau … 
sunt obosit ...”
- “m-am săturat… 
încă o zi … 
vreau doar să nu mai am probleme!”
Trecem prin momente dificile si perioade complicate, viata noastră este dată peste cap, nu suportăm nimic, suntem într-un maraton continuu, iar dacă cineva ne vede de dimineată si ne întreabă:
- “hei,ce faci?“
răspundem:
- “sunt stresat ”, 

“am probleme!” 
sau alteori sec:
 “sunt ok”.
Uităm să zâmbim, să ne încredintăm viata în fiecare dimineată Celui ce poate face totul, care detine totul.
Desi Dumnezeu ne vorbeste de multe ori pentru că suntem loviti si suferim, ne izolăm în rutina vietii noastre zilnice … 

construim un zid în jurul nostru pe care nimeni nu-l poate trece....
- Ce fac aici? 

Ce vrea Dumnezeu cu mine?
 De ce e asa? … 
De ce mie?
Nu ne place planul lui Dumnezeu, lumea Lui, si ne construim noi una cu arhitectură proprie:
- azi o cărămidă de scrum …mâine una de paie … alta de praf si asa se înaltă încet turnul nostru spre cer!
Babel în zilele noastre!
-nu mai vorbim aceeasi limbă … 

nu mai zidim aceeasi cetate!
Trist.
Ne întâlnim, ne zâmbim rece si apoi din nou ne întoarcem la turnul nostru:

- praf...paie... noroi… nemultumire… invidie..neliniste… indiferentă!
Ah, altarul lui Dumnezeu părăsit si dărâmat…
Durerea altuia nu ne mai spune nimic, problemele lui nu sunt mai mari ca ale noastre, nu are nevoie de o mână întinsă, un zâmbet cald si o rugăciune înăltată spre cer dintr-o inimă sinceră si curată.
Eu sunt neînteles…

 eu am nevoie… 
eu trec prin atâtea… 
eu ...
eu..

Oare de ce ne dorim atâtea? 

De ce vrem cantitate si nu calitate? 
De ce aparentă si nu esentă? 
De ce vrem mai mult si nu ceea ce avem să fie bun?
Credem că scopul scuză mijloacele… 

că suntem îndreptătiti… 
că am suferit destul!
 Ce iluzii… !!!
praf... 
paie si noroi!
Psalmistul spune:

- “Voi face din Tine bucuria si veselia mea, voi cânta Numele Tău, Dumnezeule Prea Înalte”(Psalm 9:2)
Relatia cu Dumnezeu ne împlineste în fiecare zi, ne hrăneste si ne dă satisfactie.
Prin aceasta El ne deschide ochii si ne transformă zilnic. Dumnezeu doreste să avem pace si fericire, să fim călăuziti de El.
Tristetea de pe chip să dispară, povara nu e prea grea căci:

- “ Domnul este scutul nostru,Sfântul lui Israel este împăratul nostru”(Psalmul 89:18).”
Cât pentru mine fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu”.
Dacă Îl asezi pe Dumnezeu si părtăsia cu El pe primul loc,dacă găsesti plăcere si bucurie în prezenta Lui deoarece te-a găsit si te-a făcut un fiu de împărat, nimic din gunoaiele acestei lumi nu mai contează.
Ar fi doar aur, argint si pietre scumpe în zidul cetătii tale.
Am vorbi aceeasi limbă, am construi împreună cu bucurie, zâmbete pe chip si multă laudă s-ar înălta tot mai mult la adresa Celui care merită!
Oare ce fac astăzi? 

Unde merg? 
Ce scop am?
.. spre El… spre eternitate… un pas mai aproape de cer… de slavă… de bucurie… acesta trebuie să neînsufletească.
Ne facem liste de priorităti, dar să reusim să facem doar ceea ce este necesar.
Ceea ce nu reusesti să faci azi ,nu te îngrijora! 

cineva se va îngriji de aceasta… 
sau întreabă-L pe Dumnezeu:
-“Doamne, m-ai chemat să fac acest lucru? 
Tu ai  nevoie  de mine acolo unde sunt azi eu?
Oamenii preocupati să-si câstige existenta uită să trăiască!

 -e adevărat!!
Stiu că avem scopuri si vrem multe, dar trebuie să întelegem că nu tot ce avem scris în agendă trebuie făcut înainte de expirarea timpului. 

NU!!
Scopul lui Dumnezeu este să devenim ceea ce El doreste, dar să o facem cu bucurie.
Îndeplineste-ti responsabilitătiile cu multumire,căci:
-Domnul Dumnezeul tău este în mijlocul tău, ca un viteaz care poate ajuta;

 Se va bucura de tine cu mare bucurie,va tăcea în dragostea Lui si nu va mai putea de veselie pentru tine. (Tefania 3:17).
Si încă ceva: 

-totdeauna vor mai fi lucruri în agenda ta pe care nu le-ai făcut.
 Si nu te teme, cineva le va face! asa că…-simte-te bine astăzi, zâmbeste si bucură-te de ziua pe care El ti-a dat-o! 
Ridică-te dar si lucrează si Domnul te va rasplati pentru tot ceea ce faci spre gloria Lui!