sâmbătă, 25 iulie 2009

Rugaţi-vă neîncetat.

Fraţilor, rugaţi-vă
O, Dumnezeul harului, Tu ai trecut pacatul meu in contul Inlocuitorului meu, iar neprihanirea Lui ai atribuit-o sufletului meu, imbracandu-ma cu haina Mirelui, impodobindu-ma cu nestematele sfinteniei. Insa in umblarea mea crestina eu sunt tot in zdrente; cele mai bune rugaciuni ale mele sunt intinate de pacat; lacrimile mele de pocainta sunt lipsite de puritate; prin marturisirea greselilor mele nu fac decat sa-mi agravez pacatele; chiar atunci cand primesc Duhul Tau, o fac cu egoism. Am nevoie sa ma pocaiesc de pocainta mea; am nevoie ca lacrimile sa-mi fie spalate; nu am o mantie cu care sa-mi acopar pacatele, nu am un razboi de tesut pe care sa-mi tes propria neprihanire; stau intotdeauna imbracat in zdrente murdare, iar prin har primesc intotdeauna un schimb de haine, pentru ca Tu indreptatesti intotdeauna pe cel nelegiuit. Intotdeauna plec in lume si ma intorc acasa ca un fiu risipitor, spunand: "Tata, iarta-ma", iar Tu imi aduci intotdeauna cea mai buna haina. Lasa-ma sa imbrac ruga in fiecare dimineata, in fiecare seara sa ma intorc in ea, sa fac lucrarea fiecarei zile in ea, sa ma casatoresc in ea, sa fiu hranit de toate in ea, sa stau in ea inaintea marelui tron alb, sa intru cu ea in cer stralucind ca soarele. Fa-ma sa nu pierd niciodata din vedere pacatosenia cumplita a pacatului, neprihanirea nemasurata a mantuirii, gloria nesfarsita a lui Hristos, frumusetea desavarsita a sfinteniei si minunea fara egal a harului. Amin- Maranata-