luni, 28 septembrie 2009

Este o bucurie pentru cel neprihănit să facă ce este bine

Eu am incredere in bunatatea Ta, sunt cu inima vesela din pricina mantuirii Tale: cant Domnului caci mi-a facut bine! " Ps. 13: 5-6 Cu inima vesela intr-o lume trista Se poate asa ceva? O inima vesela intr-o lume cu atatea necazuri? Lumea in care traim este o lume plina de tristete. Trebuie sa fii complet lipsit de simtul realitatii pentru a nega acest fapt. Desi societatea de consum din care facem parte ofera o gama tot mai variata si mai ampla de programe de divertisment, acestea reusesc doar sa amorteasca inimile triste si impovarate ale oamenilor. Realitatea este ca oricat am incerca sa inveselim inima cu lucrurile acestei lumi ea va ramane tot impovarata si trista. " In inima omului este loc pentru tot felul de contradictii." Psalmistul pune starea placuta a inimii sale doar pe seama lucrarii lui Dumnezeu din viata sa. Intr-o lume in care se vede atate suferinta, necaz, durere, doar privind spre Dumnezeu putem avea incredere si bucurie pentru a trai zi de zi. Doar atunci cand Dumnezeu se aseaza in inima zdrobita a omului curatind-o prin lucrarea Sa minunata, doar atunci omul poate declara nu doar cu cuvintele ci vibrand cu intreaga sa fiinta intr-un imn armonios spre slava lui Dumnezeu ca si psalmistul: "Cant Domnului caci mi-a facut bine!" Lucrarea de regenerare a inimii zdrobite sub povara pacatelor, este o lucrare pe care doar Dumnezeu are si puterea si bunavointa sa o faca. Daca si inima ta a fost innoita de Dumnezeu atunci poti canta impreuna cu psalmistul si cu autorul urmatoarelor versuri: " Cant lui Dumnezeu glorie Si tot pamantul sa-I cante: Lui Dumnezeu glorie! El mi-a adus mantuire, de-aceea-I cant pe vecie: Lui Dumnezeu glorie! " Ilustrul Emerson avea inima legata de Dumnezeu cand a spus: " Tot ceea ce am vazut ma invata sa ma incred in Creator pentru tot ceea ce n-am vazut."