vineri, 6 noiembrie 2009

În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc.

“Eu Ma duc si va pregatesc un loc” (loan 14:2] toate lucrurile pe care le vezi in filme, de exemplu paturi de ceata si duhuri fara trup care plutesc in jur, intr-o lume de sub pamant, pe sunetele infioratoare ale muzicii celtice, uita-le! Raiul va fi: 1) O casa zidita doar pentru tine. te ingrijorezi unde vei merge cand vei muri sau unde s-au dus cei dragi? Nu fii ingrijorat! Domnul Isus a spus: “Sa nu vi se tulbure inima. Aveti credinta in Dumnezeu, si aveti credinta in Mine. In casa tatalui Meu sunt multe locasuri. Daca n-ar fi asa, v-as fi spus. Eu Ma duc sa va pregatesc un loc. Si dupa ce Ma voi duce si va voi pregati un loc, Ma voi intoarce si va voi lua cu Mine, ca acolo unde Sunt Eu, sa fiti si voi” (loan 14:1-3). 2) O cetate care-ti va placea. “Eu am vazut coborandu-se din cer de la Dumnezeu, cetatea Sfanta, noul Ierusalim” (Apocalipsa 21:2). Este un patrat cu latura de 1400 de mile. S-ar intinde de la Londra la Leningrad si de la Glasgow la Gibraltar. Este de 40 de ori marimea Angliei, de 10 ori marimea Frantei si mai mare decat India. Si acesta este doar parterul. Pe cat este de inalta, pe atat este de lata; are 600.000 de etaje, mai mult decat suficient pentru ca miliarde de oameni sa intre si sa iasa. Si asa va fi, vor intra si vor iesi. Portile nu se inchid niciodata. De ce sa se inchida? Vrasmasii lui Dumnezeu vor fi alungati, ramanand doar un loc desavarsit pentru oameni desavarsiti. 3) Impreuna cu Hristos pe care il iubesti cel mai mult! Pavel, care a avut privilegiul de a vizita raiul, a scris “as dori sa ma mut si sa fiu impreuna cu Hristos, caci ar fi cu mult mai bine” (Filipeni 1:23). Asa ca nu te instala prea confortabil pe pamant!