joi, 12 noiembrie 2009

Nu vă temeţi....

“Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce Mai parasit?” (Matei 27:46) Domnul Isus stia ca Iuda avea sa-L vanda, si totusi nu l-a oprit. Ar fi putut chema doisprezece legiuni de ingeri sa-L ajute, si totusi nu le-a chemat. Sub povara pacatelor noastre, El a strigat de pe cruce: “Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce M-ai parasit?” Aceasta fiindca a inteles ca facea parte din planul lui Dumnezeu pentru El. Cuvintele Lui “De ce M-ai parasit?” ne invata ca: a) poti fii in planul iui Dumnezeu, si totusi uneori sa te simti coplesit si singur; b) cand Dumnezeu nu raspunde, trebuie sa te bazezi pe Cuvantul pe care ti l-a dat; c) durerea acestei perioade va face loc bucuriei ce Dumnezeu a pregatit-o de partea cealalta a suferintei de acum. Asa ca respecta planul; este ceea ce fac ucenicii. Cuvantul “ucenic” inseamna a fi disciplinat. Inseamna sa respecti planul cand esti atacat. El te invata cum sa traiesti cand nu ai aceasta dorinta. Vrasmasul se va impotrivi planului lui Dumnezeu pentru viata ta, fiindca acesta este precum un gard de protectie in jurul tau. Atat timp cat ramai in planul lui Dumnezeu, nimic din ce face vrasmasul nu te poate distruge. Asadar, cand simti ca ai ajuns la capatul puterilor si nu mai poti face un pas, fa ceea ce a facut Domnul Isus; roaga-te: “Doamne, cred ca tu poti face ceea ce eu nu pot. Scapa-ma. Iata, las totul in mana ta. Viata mea, viitorul meu si tot ce e al meu incredintez in mainile tale!”