vineri, 4 iunie 2010

un oaspete nedorit....

 ....intepaturile unor musculite nu pot stavili fuga unui aprig armasar .
Daca am scris asa cum mi-a izvorat din inima, atunci mi-am indeplinit datoria
- Ai sa implinesti in curand saptesprezece ani; Maine , poimaine ai sa fii barbat. Cum vezi viitorul tau ?
-  Ah , cat as dori sa raman toata viata copil…
Sa ramai toata viata copil e un vis frumos dar greu de implinit.Cat ma priveste, vrand, nevrand a trebuit sa devin barbat ! Cand eram mic, tata imi spunea mereu :
 -« Cu orice pret voi face din tine un om !». Si iata ca am supravietuit-
In lipsa geniului, posed o mare doza de râvnă si o tot atat de mare si nerasplatita iubire. Eu suspin adanc cand pe zidul vreunei case,  văd o inscriptie ce-mi atrage atentia : « Aici a murit Enescu » - « Aici s-a nascut Creangă » - « Aici a trait si a murit Sadoveanu ». Ajuns in fata casei mele,  nu-mii pot retine un geamat deznadajduit. Şi -mi spun atunci :
- Iti poti inchipui ce inscriptie se va gasi mai tarziu pe zidul casei ?(dacă o fi vreunul să-mi inscripţioneze)
- Mai tarziu ? intrebă fericit oaspetele meu. Crezi cu adevarat ?
- Sigur, raspunse batjocoritor  oaspetele meu. Va sta scris: casa de inchiriat!