miercuri, 20 octombrie 2010

ai un pic de îngrijorare ...arunc.-o!

Te îngrijorezi vreodată? Şi eu! Încă… de foarte multe ori. Foarte des mi se întâmplă să-mi fie greu să am o credinţă atât de mare încât să las lucrurile pe mâinile lui Dumnezeu, în controlul Lui, încă din primul minut. Adesea mă cam „târguiesc” cu El: să-i las Lui problema mea, să nu i-o las, să-L las pe El să se ocupe de situaţia prin care trec, să nu-L las…
Mi-e destul de greu uneori să-L las pe El să acţioneze încă din primul moment. Iată unul dintre capitolele vieţii mele unde încă mai am multe lupte de dus. Încă învăţ.
Dar ştii ce-am realizat? Că atunci când credinţa mea este prea măruntă de a lăsa problema mea în seama lui Dumnezeu, e ca şi cum încerc să-I ţin mâna lui Dumnezeu, nu-L las să mă ajute, nu-L las să se implice în viaţa mea, deşi El îşi doreşte asta atât de mult! Cât despre lucruri imposibile, la Dumnezeu nimic nu este imposibil! Ştim asta, nu?
Da, asta facem de fiecare dată când nu-L lăsăm să lucreze în viaţa noastră. Îi ţinem mâna şi, până nu are acceptul nostru, El nu va face nimic peste voinţa noastră, pentru că aşa este Dumnezeu, nu cum suntem noi, cei care intrăm cu bocancii în vieţile oamenilor. Nu. El aşteaptă ca noi să luăm hotărârea să-L lăsăm să se implice în viaţa noastră. Aşteaptă fărâma de credinţă din partea noastră. Aşteaptă… să-i spunem doar „te rog, ajută-mă!”
Mă întreb cât timp trebuie să mai treacă pentru a ajunge să încetăm să mai ţinem mâna lui Dumnezeu, pentru a crede că vrea să ne ajute, că poate să o facă şi chiar abia aşteaptă să o facă… De cât timp mai este nevoie până se vor schimba lucrurile?
Eu  recunosc că adesea am căzut în capcana îngrijorărilor…Nu schimbi nimic îngrijorându-te pentru problema ta… Poţi schimba însă totul rugându-te pentru ea! Vă mărturisesc că acum încerc să mă încurajez singur amintindu-mi de cuvintele acestea, atât de preţioase! A venit timpul să înlocuiesc îngrijorările şi temerile cu încrederea şi rugăciunea. E vremea genunchilor plecaţi! E timpul să credem că Dumnezeu poate să ne ajute, că vrea să o facă! E timpul să avem încredere în Dumnezeu!