luni, 29 iulie 2013

primeşte un dar preţios

 

Stai liniştită Abiel!
....şi vei cunoaşte că El e în tine şi în jurul tău. .

În liniştea sufletului tău nevăzutul devine vizibil, iar veşnicul devine palpabil.

De la mama mea am invatat ca sanctuarul familiei este casa.
Mama imi spunea mereu cand eram eu mic, lasa toate grijile la usa, atunci cand te sterge pe picioare si, ca indiferent cat de grea este viata, in casa nu intra decat zambitor si senin.



Nu am inteles vorbele mamei decat atunci cand am avut si eu familia mea, cat am fost nevoit sa ma lupt si eu cu viata asa cum o facea mama.

Am inteles ca acasa iti incarci bateriile, ca acasa este mereu liniste si pace, si ca daca reusesti asta, atunci sunt foarte mari sanse sa castigi toate razboaiele de zi cu zi..

Nu ma supar.

Iert si uit !

Unii spun ca sunt optimist si atat.

In fapt este mai mult de atat.

Eu nu ma supar.

Sau mai corect spus, uit foarte repede ca m-am suparat.

Si celui care m-a suparat ieri, maine ii zambesc.

Efectul este miraculos.

Parca am un scut protector, care ma apara in fata oricaror rautati.

Culmea este ca aceasta capacitate a mea de a ierta, de a zambi celui care m-a suparat, sau m-a nedreptatit, il face sa-mi devina prieten.

Liniştea în căminul meu.

Nimic nu se compara cu momentul de tihna total, in care, seara, dupa o zi de munca si alergatura, stam impreuna, vorbim, citim Sfintele Scripturi, facem planuri de viitor si ne bucuram de fericirea de a de a ne avea unul pe altul.

Îndemn pentru tine:

-Du-te la biserica când este goala, când este plină,du-te cand vrei, si cand poti.
 Du-te, stai jos, si spune-I lui Dumnezeu cum te lupti tu pentru viata ta.
 O sa ai surpriza ca va vorbi cu tine!.

Mă duc adesea. 
Si e minunat. 
Nu te astepta sa spun ca acum viata mea este un paradis.
 Este o viata normala, cu multe greutati si putine bucurii. 
Dar ma simt impacat, si linistit, si capabil sa duc viata mai departe.

sfatul meu pentru tine:

-fereşte-te de regrete!

Cand eram mai tanar a fost mai usor pentru ca naivitatea varstei m-a facut sa cred ca este usor sa traiesti fara sa ai regrete, dar mai tarziu am inteles ca regretele sunt uneori inevitabile, pentru ca sunt consecinta alegerilor pe care le facem, dar ale caror urmari nu le banuim. 
Si atunci ca sa ma pun cat se poate de mult la adapost am decis, si in buna masura am reusit, sa fac lucruri care sa ma fereasca de regrete. 
Ma tin mereu de cuvant cat promit ceva celor dragi si nu ratez nicio ocazie ca sa le arat cat de mult tin la ei si cat sunt de importanti pentru mine.
Linistea sufleteasca isi are radacina in puterea de a ierta, in iubire si in rabdare, si se poate invata daca ai puterea de a aduce in inima ta pe Isus Cristos ,Domn al vieţii tale.

Daca a gresi e omenesc, atunci a ierta este un privilegiu.
 Sa ierti inseamna sa te eliberezi de suparare, de tristete si resentimente. 
Toate acestea iti macina sufletul si nu te lasa sa privesti inainte. Inima ta este asemenea unei cutii de bijuterii. 
Daca ingramadesti in cutie furia, frustrarea sau frica, invidia, gelozia, unde vor mai avea loc iubirea, increderea si succesul?
Iubeste.
 In Noul Testament se spune:
-Dumnezeu este iubire.
 O iubire care depaseste iubirea din viaţa cotidiană, si care in final se intoarce inzecit la tine.
Rabdarea.
 Se spune ca doar cei rabdatori, pot pastra pacea, dar si ca rabdarea poate invinge indrazneala.
Linistea sufleteasca este unul dintre cele pretioase daruri, iar credinţa în Domnul Isus îţi oferă acest dar sa-l primesti.
Tu te pregatesti sufleteste să ai această viată liniştită?