sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Schimba-te tu, mai intai!

Da, cu tine vorbesc!
Daca te-as avea in fata, m-as uita adanc in ochii tai si te-as ruga sa-ti dai jos masca. Nu cauta sa eviti privirea mea, nu cauta sa deschizi gura sa te aperi.
 Pentru ca am tacut destul…
Da-ti jos masca ce-ai purtat-o atatia ani, cea cu care ne-ai inselat si te-ai afisat ca un sfant printre pacatosi.
Pentru cata vreme vom inghiti toate predicile pe care le rostesti , dar pe care niciodata nu le implinesti?
 Cata vreme va trece pana mana ta se va intinde sa mangaie si sa ridice, in loc sa loveasca si sa ameninte?
Am tacut destul, dar astazi vreau sa stau de vorba cu tine.
Si aceasta pentru ca am asteptat de la tine fapte, nu vorbe goale!
Spune-mi, cand ai dat ultimul tau ban din portofel unui sarac?
 Cand ai hranit ultima data o gura flamanda?
 Cand ai privit cu mila in jur, sa vezi lumea ce zace in durere, in intuneric?
Cand ti-ai sacrificat timpul si comoditatea ta ca sa auzi strigatele de ajutor a celor in suferinta?
Cand?
 Dar tu stai, ridici din umeri si astepti o minune.
Dumnezeu ar realiza prin tine minuni, dar tu dai inapoi si fugi ca un las.
 Insa pentru a-i judeca pe ceilalti te consideri vrednic, sa propavaduiesti dragostea -dar, vai, tu esti sarac si gol pe dinauntru!
Pentru bunastarea ta, pentru tine, dragul meu, te zbati in sudori, mergi pana si-ngenuchi prin ploi, ore si nopti, numai sa saruti icoane sfinte…
Dar “mila voiesc, iar nu jertfa” spune Domnul.

Insa lumea care are nevoie de tine se afla dupa usa indiferentei tale.
Este usor sa arunci vina pe cel de langa pentru ce se intampla in societate, sa te prefaci ca esti crestin.
Dar Dumnezeu nu o sa te intrebe de cate ori ai fost la biserica, de cate ori ai predicat sau de cate ori te-ai rugat.
Ci a pus o lege simpla, dar greu de implinit:
-” Iubeste-l pe aproapele tau ca pe tine insuti”.
Si cand o vei face, abia atunci vei avea dreptul sa vorbesti de iubire, de mila si bunatate!
Paseste, te rog, afara!
Uita-te in jurul tau si nu mai sta nepasator.

 Vorbesc serios, iesi afara si s-ar putea sa gasesti ceva ce a fost dintotdeauna acolo, dar tu ai fost prea ocupat ca s-o vezi!
Satui suntem toti de ipocrizia ta!
Mie nu-mi ajung niste cuvinte si promisiuni aruncate la intamplare.
Vrei ca lumea sa se schimbe?
Schimba-te tu, mai intai!