vineri, 1 februarie 2013

Sunt în mare criză.....

Sunt în mare criză și am
Nevoie de ceva rapid
Mintea mea este amorțită iar ,inima
Mea bolnava de ființe zdrobite.
Lucruri fără speranţă se perind zilnic
Am vazut ;
-ceea ce aduce sfidare- moare
Cauza lumina zilei întunecate
Intotdeauna am cunoscut-o:
-Este în inima mea
Eu nu sunt singur ,nimeni
Nu vorbește  cu mine.
Spune-mi toate lucrurile 
pe care trebuie să-le ştiu
Vreau să te aud acum
Pot să vorbeşti cu mine
Am deschis cuvântul tău să mă elibereze
Vreau să te aud acum
Este uimitor!
Cum mi-am uitat inima goală?
Nu se poate trăi fără ea
 viaţa mea searbădă
Pentru lipsa de zel
Dar lumina zilei nu mă satisface.
Intotdeauna am cunoscut întunericul:
-Este în inima mea
Eu nu sunt singur
Vorbiți  cu mine!
Spune-mi toate lucrurile
 pe care le ții ascunse
Vreau să te aud acum
Pot să vorbeşti cu mine?
Am deschis cuvântul tău să mă elibereze
Vreau să te aud acum
A face din intelepciunea ta 
clar de iubire......
Cuvintele  tale au  apăsat atât de drag!
Adu lumina în întunecimea mea
Le-aș ascunde în interiorul inima mele