sâmbătă, 29 iunie 2013

Mai trimite-mi Doamne, incurajari..

Mai trimite-mi Doamne, incurajari..
Ma simt ca o frunza.. purtata de vant..
Ca o trestie franta..pe malul unui lac..
Ca un muc..care abia mai fumega..
Dar fara Domnul..mult, mult prea sarac..
Furtuna e mare iar barca..mi-e inecata..
Nu mai pot vasli..as vrea, sa ajung la mal..
Ma uit in jurul meu si vad, doar barci scufundate..
Mai Vino odata, sa nu ma pierd in lac..
Mai trimite-mi Doamne X 3
Incurajari…
Cand mi-e greu pe cale, nu mai am rabdare..
Mi-ai spus sa Te chem, cand imi este greu..
Azi e clipa sa Te strig..
E momentul sa Te chem, in ajutor..
Nu vreau sa Te pierd Isuse, 
Nu vreau sa Te pierd, caci prea mult Te iubesc..
Nu-s nici fiul lui David
Ai mila de mine..
Nu sunt orbul Bartimeu, cel din vechime..
Nu-s femeia, cananianca, cea din scripturi..
Sa cer de la tine, doar faramituri..
Sunt un simplu calator, spre tara mea..
Sunt un copil, fara de-ajutor..
Tu Esti Tatal meu, Tu Esti Mama mea..
Ma incred in Tine, din tineretea mea..
 Mai trimite-mi Doamne x 3
Incurajari…
Cand mi-e greu pe cale, nu mai am rabdare, 
Mi-ai spus sa Te chem, cand imi este greu..
Azi e clipa sa Te strig..
E momentul sa Te chem, in ajutor..
Nu vreau sa Te pierd Isuse, 
Nu vreau sa Te pierd, caci prea mult Te iubesc…
Azi e clipa sa Te strig..
E momentul sa Te chem, in ajutor..
Nu vreau sa Te pierd Isuse, 
Nu vreau sa Te pierd, caci prea mult Te iubesc…
Nu vreau sa Te pierd Isuse
Nu vreau sa Te pierd caci prea mult Te ïubesc..
TE IUBESC…