sâmbătă, 22 iunie 2013

când am fost pus la încercare



         














Cand am fost pus la incercare
cand am fost in mari nevoi
./.Doamne Tu ai fost cu mine
N-am fost singuri am fost doi./.
 refren      Nu m-ai părăsit,nu m-ai părăsit
               Când te-am supărat,când te-am întristat
               Tu nu m-ai părăsit.
Când cei răi au dat în mine
Cu ocări și cu noroi
./.Doamne ,Tu mi-ai dat izbândă
N-am singuri am fost doi./.
Când am fost pus față-n față
Cu Satana în război
./.Doamne Tu mi-ai dat izbândă                                                              
N-am fost singuri am fost doi ./
Când mi-a zis odată Domnul
Iată eu voi fi cu voi
./.De atuncea nu sunt singur
Ci în toate suntem doi./.
refren      .//.  Nu m-ai părăsit,nu m-ai părăsit
                    Când te-am supărat,când te-am întristat
                    Tu nu m-ai părăsit.//.