sâmbătă, 14 septembrie 2013

Pentru adevar, Isuse,




Pentru adevar, Isuse, De as fi lovit,
Chiar de frati si de prieteni, Raman linistit.

Cor: /: Pentru-a Ta credinta sfanta  - Una pe pamant -
Nu voi asculta de oameni,  Ci de-al Tau Cuvant. :/

Pentru calea Ta cea dreapta, Alungat de-as fi,
Mai statornic langa Tine  Ma voi alipi.

Cor: /: Pentru voia Ta curata,  Prigonit de-as fi,
Vreau, in fata Ta, de-a pururi  Neclintit a fi. :/

Mai placuta-i ascultarea De-al Tau sfant Cuvant
Decat mii de jertfe-aduse Astazi pe pamant.
Cor: /: Vreau s-ascult, cu-ntregul suflet,  Vreau s-ascult mereu
Adevarul Cartii Tale, Doamne, Domnul meu. :/

Pentru adevar, de-as pierde  Tot ce am mai drag,
De-as ramane fara nimeni,  Strain si pribeag,

Cor: /: Mi-e de-ajuns sa-mi stiu, Isuse,  Viata-n mana Ta...
Adevarul si iubirea-Ti  Ma vor mangaia. :/

Pentru mine, Tu esti totul: Adevar si har!
Viata mi-o jertfesc, intreaga,  Pe-al Tau sfant altar.

Cor: /: Si cu inima sfintita  Vreau sa-nalt mereu
Adevarul pretutindeni: El e Dumnezeu! :/