luni, 11 noiembrie 2013

Tu...,


Tu...,
ce citesti,...
sa fii atent,
 Ce scrie-n Noul Testament!...
 Si azi exista farisei... 
Pazeste-te!...
nu fi ca ei! 
Caci astazi,vremuri grele sunt, 
Traim cu toti ,apostazia... 
Caci oamenii iubesc mai mult: 
Placeri,minciuni ...
si erezia. 
Tu ...bob de grau,intre neghine,
 Sa stralucesti,facand doar bine...
 Caci te indeamna Dumnezeu: 
"Sa fii crestin!"...nu fariseu. 
Numele Domnului este un turn tare; 
cel neprihănit fuge în el şi stă la adăpost.
Căci Tu ai fost un loc de scăpare pentru cel slab,
 un loc de scăpare pentru cel nenorocit în necaz,
 un adăpost împotriva furtunii, un umbrar împotriva căldurii; 
căci suflarea asupritorilor este ca vijelia care izbeşte în zid.
 5 pași:
 -Dumnezeu inițiază,
 -omul răspunde, 
-împotrivirile apar,
 -credinciosul perseverează,
 -Domnul binecuvântează. 
De treci prin împotriviri 
– perseverează, 
nu te lăsa, 
lupta-te în duh nu în fire,
 cu armele Domnului nu ale omului,
 și vei vedea cum El te va binecuvânta 
și tot El va nimici, 
bloca,
 încâlci planurile celui rău.
 Uneori chiar dacă ( iubitii frati) vor reuși,
 vei vedea cum Domnul i-a lăsat 
să reușească tocmai pentru a răscumpăra raul în bine,
 și sa-ți dea și mai mult avânt....
 nu te descuraja,
 fiecare picior în fund pe care îl primești acum....
 -e un pas înainte....
De-ar fi să-nvăţ cum să te strig în şoapte
 Când gândul vâsleşte prin mine de cu zor 
Învăluit în dulcele miros al iubirii sfinte 
Nu aş tăcea nici dac-ar fi să mor
 De-ar fi să mă auzi mai stins decât tăcerea
 Fără să ştii că eu sunt cel ce strig 
Aş învăţa din Tine că puterea
 Nu stă mereu la cei care înving 
De-ar fi să poţi vedea cum te vede EL 
Atunci când ard dorinţele-n sufletu-ți firav 
Ai să-nţelegi într-un târziu că aşteptarea 
E viață veșnică, ce te va incununa în vesnicii ..
.strigătul unui nemângâiat....
M-au auzit suspinând, 
dar nimeni nu m-a mângâiat.
 Toţi vrăjmaşii mei, când au aflat de nenorocirea mea,
 s-au bucurat că Tu ai adus-o; 
dar vei aduce, 
vei vesti ziua când şi ei vor fi ca mine.
Curăță câmpul, ca să aibă loc să aterizeze îngeri.
 Am învățat că totul are un răspuns,
 un ecou, 
un efect. 
Iubești - 
vei fi iubit; 
dăruiești - 
vei primi; 
întrebi - 
ți se va răspunde;
 ceri -
 și ți se va da.... 
Mi-am dăruit cuvintele de iubire și mă așteptam la un ecou. 
oare va veni acest ecou al iubirii? 
Cred ca Dumnezeu strange cu grija fiecare lacrima a celor credinciosi,
 fiecare cuvant din rugaciunile celor pe care ii iubeste, 
ca niste margaritare de mare pret, 
pentru ca mai apoi sa le transforme in rauri de binecuvantare 
pe care sa le verse peste copii Lui, 
ca sa-Si arate dragostea fata de cei ce chiama Numele Lui dintr-o inima curata.
Tu numeri pasii vietii mele de pribeag; 
pune-mi lacrimile in burduful Tau: 
nu sunt ele scrise in cartea Ta? 
-Psalmul 56:8