joi, 19 decembrie 2013

slujesti unui Dumnezeu cunoscut?

Te inchini, slujesti unui Dumnezeu cunoscut?
 Sa nu fie cunoscut de bunici tai, parinti tai, etc, ci chiar tu insusi sa Il cunosti.
Cati oameni I se inchina lui Dumnezeu dar, ei nu Il cunosc?! O, Doamne nu vreau sa fiu unul dintre ei.
Ne asculta Domnul, ne cunoaste pe nume? 
Isus intr-o imprejurare in Templu le spune Iudeilor:
- nu credeti, pentru ca, dupa cum v-am spus, nu sunteti din oile mele.
 Si mai departe spune: Ioan 10:27
Oile Mele asculta glasul Meu;
 Eu le cunosc, si ele vin după Mine.
Iar Lui Moise Dumnezeu ii spune in Exod 33:17
 Domnul a zis lui Moise:
- „Voi face si ceea ce-Mi ceri acum, caci ai capatat trecere inaintea Mea si te cunosc pe nume!
Ce inseamna sa cunosti pe Dumnezeu?
 In 1Ioan 4:7-8 spune:
Preaiubitilor, sa ne iubim unii pe altii; 
caci dragostea este de la Dumnezeu. 
Si oricine iubeste este nascut din Dumnezeu si cunoaste pe Dumnezeu.
Cine nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu;
 pentru ca Dumnezeu este dragoste.
Dumnezeu asteapta si doreste ca noi sa Il cunoastem personal. 
Ioan 17:3 
Si viata vesnica este aceasta: 
sa Te cunoasca pe Tine, singurul Dumnezeu adevarat, si pe Isus Cristos pe care L-ai trimis Tu.
Cu cat Il iubesti mai mult cu atat Il cunosti mai mult.
 Cu cat Il cunosti mai mult cu atat Il iubesti mai mult.
 De aceea Dumnezeu este iubit atat de putin in vremea aceasta, deoarece este foarte putin cunoscut. 
Nu la nivel general, ci la nivel personal este nevoie sa Il cunoastem pe Dumnezeu, caci adevarata fericire o da doar El. 
Doar El poate umple dorinta ce o avem dupa fericire, caci El a pus-o in inima fiecaruia din noi. Isaia 26:9b Sufletul meu Te doreste noaptea, si duhul meu Te cauta inauntrul meu.
De aceea este important sa Il cunoastem. Nu poti avea fericirea, deoarece numai El o poate da. Viata noastra trebuie sa fie axata pe: sa cunoastem si sa iubim pe Dumnezeu.
Cu adevarat cunosc eu pe Dumnezeu asa cum doreste El sa Il cunosc?
 Sau am fixat limite? 
Dumnezeu doreste sa-I cunosc si sa ascult vocea Lui, doreste sa-L vad pe Fiul Sau Isus Cristos si sa Il cunosc; 
sa cunosc dragostea si calea Lui, bunatatea, credinciosia... Dumnezeu are atatea de oferit, insa noi primim atat de putin din El!
Oh, Doamne, Dumnezeul meu, ajuta-ma sa te cunosc mai mult, caci te cunosc atat de putin. 
Nu vreau sa raman numai la dorinta de a te cunoaste, ci vreau sa te iubesc, ca sa te cunosc asa cum vrei Tu. 
Ajuta-ma sa dau la oparte orice limita fixata, si fa-ma sa inteleg clar voia Ta.
Ce diferenta este intre cei care se inchina la idoli si tu care te inchini singurului Dumnezeu adevarat? 
Il stii sau Il cunosti? 
Nu te multumi caci parinti, sau nu stiu cine L-a cunoscut sau Il cunoaste.
 Cunoaste-L tu personal. 
Doamne Dumnezeule, ajute-ne sa te cunoastem, nu sa te stim!
Vrei sa Il cunosti mai mult pe Dumnezeu? 
Iubeste-L mai mult si Il vei cunoaste mai mult. 
Vreau sa Il cunosc mai mult, de aceea trebuie sa Il iubesc mai mult. 
Cum ne-a aratat Dumnezeu dragostea fata de noi? 
L-a trimis pe Singurul Sau Fiu sa se jertfeasca pentru noi. 
Ca sa Il iubesc mai mult pe Dumnezeu trebuie sa ma jertfesc mai mult pentru El, si asa voi putea sa Il cunosc mai mult. Doamne, toate aceste invataturi sunt foarte bune, insa vreau sa si le implinesc, de aceea am nevoie de Tine Isuse sa ma povatuiesti iar, eu, s-ascult.