marți, 18 martie 2014

Este o speranta

Am fugit prin lume trist si fara sens
Si am strans durere mult prea mult in piept
Sufletul meu plange e ranit si frant
Lacrimi multe-n noapte m-au imbatranit.

Lumea-n cursul vietii m-a lovit ades
Singur fara nume cautam un sens
Doar indiferenta in lume am gasit
Ratacit si singur de toti parasit.

Ganduri te framanta in noptile tarzii:
"Pustiit si singur iarasi eu raman
Daca totul trece si se pierde-n vant
Unde-i dragostea?

Multi se lupta-ntruna spre-a ajunge sus
Calca în picioare chiar si ce e sfant
Isi vand si parintii pentru-n gologan
Te intrebi intr-una de-i dreptate iar.

Ganduri te framanta in noptile tarzii
Pustiit si singur iarasi tu ramai
Daca totul trece si se pierde-n vant
Unde-i dragostea?

Asteptam o soapta un cuvant de dor
Raze de lumina si un viitor

Asteptam iubirea cu suflet ravasit
Unde-i fericirea, cand omul e ranit?

Este o speranta venita de sus
Pentru noi adusa de Domnul Isus
Nu-i respinge glasul chiar de-i greu sa crezi
Dragostea exista, Ea-i din Dumnezeu!