joi, 20 martie 2014

unii se iubesc ....aşa .....alţii altfel.....


unii se iubesc ....aşa .....alţii altfel.....
Absalom – Anul viitor am să mă tund mai des. 
Dima – Să nu mai fiu atât de lumesc anul acesta. 
Pavel – Voi încerca să mă port mai bine cu colegii de slujbă. 
Toma – Nu voi mai lipsi niciodată de la întrunirile fraţilor.
 Petru – O să mănânc numai supă de cocoş anul acesta. 
Ioan – Să nu uit să-mi iau lenjerie, că niciodată nu se ştie… 
Timotei – Să o iubesc mai mult pe bunica şi mămica… 
Iuda – Să am mare grijă ce cumpăr, dar mai ales ce vând… 
David – Anul ăsta o să merg la toate războaiele şi n-am să mai stau pe acasă… 
Bat-Şeba – Doresc să ne mutăm la o casă fără piscină. 
Adam – N-am să mai ascult niciodată de nevastă. 
Eva – Anul acesta n-o să mai fac nici măcar strudel cu mere.
Avraam – N-am să-mi mai cumpăr roabe egiptene niciodată.
Sara – N-o să mai râd când vorbeşte Domnul. 
Nevasta lui Lot – Anul acesta am să scot sarea din alimentaţie. 
Noe – Am să beau numai apă, că n-o fi potop. 
Saul – N-am să mai dorm prin peşteri anul acesta.
Ionatan – Să mă feresc de dulciuri, mai ales de miere. 
Solomon – Anul ăsta n-am să mă mai însor nici măcar o singură dată. 
Samson – Am să discut numai cu fete de la noi din biserică.
Lot – Am s-o preţuiesc pe soţia mea ca sarea-n bucate. 
Ieftae – Mă jur ca anul acesta să nu fac nici o juruinţă. 
Iona – Anul acesta voi mânca mai mult peşte. 
Daniel – O să merg mai des cu copiii la grădina zoologică să vedem leii.
Eutih – mai bine dorm acasă decât la biserică
Iehu – o să respect viteza legală
Ieremia – am să-mi cumpăr mai multe batiste
Iacov – nu voi mai înşela pe nimeni
Esau – îmi voi schimba meniul, nu mai vreau să aud de linte 
Moise – va trebui să vizitez un logoped 
Acan – mă voi lăsa de furat 
Maria (Miriam) – voi încerca să nu mai fiu invidioasă
Iov – voi renunţa la câţiva din prietenii mei
Ilie – voi dărui mai multe umbrele 
Solomon – voi renunţa la caii cumpăraţi din Egipt.