vineri, 25 aprilie 2014

Doamne iartă-ne, iartă-ne


Doamne  iartă-ne, iartă-ne  ...
C-atât de des uităm  de  prețul răscumpărării noastre .
Iartă-ne Isuse Doamne când venim  la adunare
Fără dorul pocăinței,fără dorul de iertare.
 Ce ades si fără minte am fost prinși în dezbinări,
Și am alunecat cu toții de la sfintele cărări.
Iartă-ne că n-a fost veghe,nici dorință după pace.
Am lucrat cu duhul lumii ,să avem nouă  ce ne place
Iartă-ne că prin pustie,gândul la Egipt s-a dus,
Și-am uitat care e ținta înspre țara cea de Sus.
Fruntea Ta n-am mai văzut-o sângerată  sub cunună,
Noi visam huzur și fală și distracție nebună.
Prinși  cu ochii la vitrine am rămas la iarmaroc
Și piroanele Golgotei  nu le-am mai văzut deloc.
Iartă-ne că –n toiul nopții nu ne-am alipit de Tine
Și ne -a înfășurat păcatul să ne facă de rușine.
Iar când ai luat nuiaua în clipa cea de necaz,
N-am avut nici pocăință și nici lacrimi pe obraz.
Iartă-ne căci nu se vede în noi chipul  de iubire
Chipul Tău de viață nouă, nu se vede noua fire.
Am ajuns în hora lumii imitații de prisos
Fără vlagă, fără roadă, fără chipul lui Cristos.
Ni-i atâta dor Isuse de iubirea ta curată,
Ca de soare primăvara peste vatra înghețată.
Mai îndură-te,  ai milă , uită-te cum am căzut,
Noi pe mai puțin ca Iuda te-am lăsat și te –am vândut.
O,Isuse  Duhul  Slavei  lasă-L peste noi să fie
 ca ura, cearta ,bărfa  între noi să nu mai fie!
Poți să ne mai rabzi Isuse? Și cu noi să mai rămâi?
Să ne duci pe calea păcii și la dragostea dintâi?
Să ai  milă  Isuse Doamne de noi și să ne dai
Duhul  Dragostei dintâi si până la venirea Ta ,
- Isuse să ne mângâi.
Amin.