joi, 12 iunie 2014

Isuse! Mângâierea mea



Să nu mă laşi

În lumea cea străină…

În ea eu n-am nici un locaş

Decât a Ta lumină.

Să nu ma laşi

Nicicând fără Cuvântul

Numai în El îmi odihnesc

Şi inima şi gândul…

Căci neamul şi familia

Mi le-am aflat în Tine

Să nu mă laşi

Nicicând fără de Tine.

Îţi mulţumesc…

Cântând pe câte-o creangă

Căci numai Tu mi-ai ocrotit

Viaţa mea întreagă.

Chiar dac-aş fi pân’ la sfârşit

O viaţă-nsingurată

Îţi mulţumesc că mi-ai primit

Jertfirea mea săracă…

O, Isuse, mult te-am supărat

Când de Tine m-am îndepărtat

Dar în bunătate m-ai vegheat

M-ai întors şi m-ai salvat

Lasă-mă să-ţi cânt neîncetat…

Nu este durere pe pământ

Ca păreri de rău prin Duhul Sfânt…

Cine a gustat bunătatea Ta

Nu-şi mai alină inima

Cu nimic de pe lumea aceasta…

De aceea eu Te chem acum

Şi puterile mi le adun

Când smerită-mi va fi inima

Fă cu ea ce-Ţi va plăcea!

Că Ţi-am dat-o ca să-Ţi pot cânta

O, Isuse! Mângâierea mea!…