miercuri, 29 octombrie 2014

asteptarea mea



Mi-e dor de Isus, Binefăcătorul meu,
Cel care mi-a fost alături la greu;
Mi-e dor de Isus, sprijinul meu cel tare,
Cel ce m-a-ntărit în orice-ncercare.

Mi-e dor de Isus, mângâierea-n tristeţe,
Prietenu-mi bun încă din tinereţe;
Mi-e dor de Isus, ce-mi vrea viaţa, nu moarte,
Cel care mi-aproape când toţi sunt departe.

Mi-e dor de Isus, de-a Lui îmbrăţişare,
De ochii Lui blânzi plini de-o dragoste mare;
Mi-e dor de Isus, Cel ce mult mă iubeşte,
De glasul Lui cald care dulce-mi vorbeşte.

Mi-e dor de Isus, Cel ce grija îmi poartă,
Cel care se-ocupă mereu de-a mea soartă;
Mi-e dor de Isus, Cel care mă veghează
Şi-n feluri măreţe mă binecuvintează.

Mi-e dor de Isus, de Mântuitorul Meu,
Cel căruia-i pasă de sufletul meu;
Mi-e dor de Isus, de Domnul vieţii mele,
Cel care e gata păcatul să-mi splele.

Mi-e dor de Isus, Medicul meu cel mare
Ce-n clipa durerii îmi dă vindecare;
Mi-e dor de Isus, veşnica-mi bucurie,
Acel care gândul şi simţul mi-l ştie.

Mi-e dor de Isus, Cel ce mi-a dat viaţă,
Să-L văd, să-L ascult, să-L cunosc faţă-n faţă;
Mi-e dor de Isus, şi mi-e dor tot mai tare;
L-aştept cu iubire, cu dor şi răbdare.