luni, 22 decembrie 2014

Cu tortele aprinse

Daca-am vedea cununa de slava si lumina
La capatul cararii, la ultima colina,
O, cum am prinde iarasi curaj nemasurat
Sa mergem prin credinta cu dor inflacarat
Spre Tara cea sublima!
Daca-am vedea dincolo de negurile-ntinse
Ospatul ce ne-asteapta in glorii necuprinse
O, cum am sta de veghe pe-al noptilor hotar,
Strajeri cu ochii tinta spre zorii de clestar,
Cu tortele aprinse!
Daca-am vedea serbarea intrarii triumfale
Ce ne asteapta-n ceruri, cu slava si urale;
Daca-am vedea splendoarea alaiului de sus,
Cum ingerii maririi 'naintea lui Isus
Ii canta osanale...
O, cum am stoarce astazi in vasul cu suspine,
Naframa cea cu lacrimi de pe carari straine!
Isuse, scump Isuse, si cum Te-am astepta,
Iar suferinta toata in glorii s-ar schimba,
Si-n dorul dupa Tine!