vineri, 23 ianuarie 2015

Dumnezeu nu a făcut totul într-o zi

Fiule, păstrează cuvintele mele, şi ţine la tine sfaturile mele.Ţine sfaturile mele, şi vei trăi; păzeşte învăţăturile mele ca lumina ochilor-
Am învăţat că:
-cele mai bune lecţii de viaţă le primeşti stând la picioarele unui bătrân .
 -atunci când sunt îndrăgostit se vede . 
 -dacă doar o persoană îmi spune că i-am înseninat ziua, el mi-a înseninat-o mie.
 -atunci când un copil adoarme în braţele mele, mă umplu de cea mai adâncă pace .
 -a fi bun este mai important decât a avea dreptate .
- nu trebuie să refuz niciodată cadoul pe care mi-l oferă un copil . 
 -întotdeauna pot să mă rog pentru cineva când nu am putere să-l ajut în alt mod .
- uneori am nevoie doar de o mână care să mă sprijine şi o inimă care să mă inţeleagă.
- ar trebui să fim bucuroşi că Dumnezeu nu ne dă tot ceea ce Îi cerem . 
-banii nu pot cumpăra caracterul . 
- evenimentele mărunte ale zilei sunt cele care fac viaţa atât de extraordinară .
 -sub fiecare carapace a sufletului unui om se află cineva care tânjeşte după apreciere şi iubire .  Dumnezeu nu a făcut totul într-o zi.
 Ce mă face să cred că eu aş putea ?
 -a ignora problemele nu înseamnă a le rezolva .
 -atunci când plănuiesc să-i fac rău cuiva, îi deschid de fapt o cale pentru a mă răni .
 Dragostea, nu timpul, vindecă rănile .
 -cea mai uşoară modalitate de a deveni un om înţelept este să mă înconjur cu oameni mai înţelepţi decât mine .
Oricine merită să fie întâmpinat cu zâmbetul pe buze .
 -nici o persoană nu este perfectă până nu mă îndrăgostesc de ea .
 -viaţa este dură, dar nu suficient de dură ca să mă doboare .
 -ocaziile nu se pierd niciodată ;
- le vor folosii alţii în locul meu . 
-dacă las amărăciunea să ancoreze în portul meu, fericirea va ancora în alt port.
 -zâmbetul este un mod necostisitor de a arăta mai bine!
 -nu-mi pot nega trăirile, dar pot alege cum să mă relaţionez la ele .
 -fiecare vrea să trăiască pe vârful muntelui, dar fericirea şi creşterea le dobândesc în timpul urcuşului .
 -este bine să dai sfaturi în două circumstante : 
-atunci când ţi se cere şi atunci când e vital.