duminică, 6 martie 2016

Sunt hotărât....

Sunt hotărât să nu scot vorbe ironice sau care să provoace râsul în Ziua Domnului.
 Sunt hotărât să nu vorbesc de rău pe nimeni decât pentru un scop constructiv.
Sunt hotărât de a mă cerceta în fiecare clipă, oră, zi, în fiecare săptămână, în fiecare lună, în fiecare an dacă am fost neglijent, ce păcate am comis şi dacă m-am lepădat de firea mea pământească.
Sunt hotărât să nu proclam în scrierile mele decât purul adevăr.
Sunt hotărât, chiar dacă ar fi ultima oră din viaţa mea, să nu fac nici un lucru de care îmi este teamă.
Sunt hotărât să nu irosesc nici o clipă investindu-mi timpul în cel mai profitabil mod posibil.
 Sunt hotărât ca tot ceea ce fac cu trupul şi sufletul meu să fie spre slava lui Dumnezeu.
Sunt hotărât ca toată viaţa mea să fac tot ceea ce consider că este spre Gloria lui Dumnezeu şi spre binele şi mântuirea altora  fără să ţin cont de timp.
 Sunt hotărât să fac tot ceea ce consider că este de datoria mea să fac, mai ales pentru binele şi câştigul omenirii.
 Sunt hotărât să fac aceasta în ciuda dificultăţilor.
 Simpla considerare a faptului că Dumnezeu este Dumnezeu poate fi suficientă pentru anularea oricărei obiecţii şi a oricărei opoziţii faţă de domnia suverană a Lui Dumnezeu.
Trezirea nu este altceva decât coborârea subită a Duhului Sfânt peste oameni, luându-le ochii de la ei înşişi şi îndreptându-i asupra Fiului Lui Dumnezeu.
Voi trăi dedicat lui Dumnezeu.
Dacă nimeni altcineva nu va face asta, eu tot o voi face!
Omul care vrea să moară de moartea celor neprihăniţi, trebuie să trăiască viaţa celor neprihăniţi.
Omul care vrea să moară creştin, trebuie să trăiască creştin.
 Cel care vrea ca Mijlocitorul de sus să-i fie Scut în acel moment, trebuie să-I dea voie să-i fie scut chiar acum!