miercuri, 18 noiembrie 2009

Cum M-a iubit pe Mine Tatăl, aşa v-am iubit şi Eu pe voi.

pentru tine.. ceva special
"-Eu nu sunt lider… nu stiu nimic despre adolescenti … nu sunt o persoana extravertita "...(sau asa cum Moise i-a spus lui Dumnezeu “Trimite pe altcineva”)...
- le spun doar ca au responsabilitati majore: 1.-Sa-i iubeasca pe oameni.

Trebuie sa recunoastem ca:

-lucrarea zilei ar fi usoara daca nu ar trebui sa avem de-a face cu oameni. Dar oamenii conteaza pentru Dumnezeu si trebuie sa conteze si pen­tru noi!

Ca si cum ai face parte dintr-o familie si stii ce este mai bine pentru copiii tai, trebuie sa petreci timp pentru a-i cunoaste pe cei care depind de tine si care asteapta calauzirea ta.

Gandeste-te la nevoile lor, nu doar la ale tale. Si cauta modalitati de a le sluji si nu-i considera un mijloc de distragere a atentiei de la munca “adevarata”.

Si le-a spus:

-“Sa va iubiti unii pe altii; cum v-am iubit Eu” (loan 13:34). Intotdeauna este mai usor sa le ceri oamenilor sa faca ceva, atunci cand le oferi un model prin propria ta viata.

2.- Sa incerce sa gandeasca asemenea unui lider.

Un pastor al unei biserici uriase spune ca inainte de a lua orice decizie importanta sta si intreaba ce ar face ceilalti lideri pe care ii respecta in aceeasi situatie.

Este intelept!

A-i cere cuiva sa fie lider poate constitui o intimidare; sau un lucru coplesitor, in timp ce, a-i cere sa gandeasca asemenea unui lider il elibereaza de presiune, ii inga­duie sa fie nu chiar perfect si sa creasca in lucrare!

-tu cum vei actiona azi?