miercuri, 8 septembrie 2010

Domnul meu...

În momentele mele de frică,
Prin fiecare durere şi fiecare lacrimă,
Există un Dumnezeu,
Ce a rămas credincios pentru mine.
Atunci când puterea mea
Nu mai lucrează
Şi nu existÎ nici o melodie
Ce cântă  în inima mea,
În dragoste, rămân ascuns;
El rămâne credincios pentru mine.
Fiecare cuvânt este adevărat!
El a promis şi-L va împlini
Am încredere în  Dumnezeu .
În  stări ce m-am crezut  imposibil
El a rămas credincios, pentru mine.
Când mă uit înapoi, văd dragostea Sa
Si mila Sa ,chiar dacă am întrebări în inima mea
Şi, uneori, mă îndoiesc-
 El rămâne credincios pentru mine.
Când inima mea a fost departe
În zilele când eu nu mă puteam ruga
Dumnezeul meu a rămas credincios pentru mine.
În zilele ce-am irosit pentru mine
Urmărind eul mulţumit de sine
Chiar şi atunci Dumnezeu
A rămas credincios pentru mine.
El  mă aşteaptă iubitor  pentru Sine,
Cu braţele deschise în splendori divine.
Ori de câte ori -mi întorc faţa spre El
Şi  caut pentru a descoperi comori de iubire
Cu atât mai mult  Tatăl -Dumnezeu
 Rămâne  credincios pentru mine.