marți, 1 februarie 2011

Alege să trăieşti prin har!

Putem fi ca Isus şi să atragem pe oameni la El,sau putem să ne cufundăm în mormăitul fariseiilor şi să călăuzim pe oameni departe de hrana pe care o caută.
Răspunsul tău la următoarele întrebări te va ajuta  să-ţi determini tendinţa spre idealul pe care doreşti să- l atingi-
1.-Când faci ceva se văd faptele tale de har?
2.-Celor pe care-i slujeşti le dai libertatea de a fi ei  înşişi,sau ceee ce-ai vrea tu să fie?
3.-Îi laşi pe oameni în pace sau îi sufoci şi îi manevrezi cu părerile tale?
4.-Oameniii se simt intimidaţi de prezenţa ta, sau se simt liberi?
5.-Întreţii o atmosferă spontană,creativă,sau una de captivitate,de frică.
6.-Îi încurajezi,zideşti şi susţii pe cei cărora le slujeşti?
7.-Eşti un vas al harului, sau nu?
8.-Ceea ce faci tu este efortul firii tale susţinută prin propria-ţi putere?
9.-Ai adeseori o agendă de lucru ascunsă?
10.-Promovarea imaginii tale este importantă pentru tine?
11.-Poţi spune cinstit că munca ta este călăuzită şi susţinută în totalitate de Duhul lui Dumnezeu?
12.-Este lucrarea ta una de declanşare a harului  lui Dumnezeu?
Mare parte din aceste întrebări m-au lovit unde mă doare.
Nu stiu  care e cazul tău  dar eu am probleme  cu spiritul meu critic ,deaceea e necesar zi de zi să-mi revăd starea şi să mă căiesc cerându-mi iertare Domnului Dumnezeu şi apropiaţilor mei -
Tu vei putea prinde un creion şi hârtie  pentru a-ţi verifica starea de har în care te găseşti?