vineri, 15 noiembrie 2013

Isuse, tu esti pacea mea

Isus izvor sublim de sfanta mangaiere,
In ceasul greu de incercari si-n clipe de durere,
Isuse, tu esti stanca mea cand sunt fricos si tremur
Cetate-n care m-am ascuns in zile de cutremur.

Isuse, tu esti pacea mea si-a inimii comoara,
Din clipa cand mi-ai ridicat a inimii povara.
Esti sfanta stea ce-mi luminezi in nopti cu vijelie, 
Si soare sfant ce ma-ncalzesti in zi de veselie.

Esti Painea care ma hranesti, duhovniceasca mana,
Balsamul ce mi-a vindecat a sufletului rana,
Isuse scump, Isus iubit, dumnezeiasca apa,
In care sufletul trudit se spala si se-adapa.

Esti trandafir, esti sfantul crin, parfum din flori divine,
Sub crucea Ta ma plec, ma-nchin, esti totul pentru mine.
Invata-ma un cantec nou ce nimenea nu-l stie,
Ca pentru tot ce mi-ai facut, sa-ti cant o vesnicie.