duminică, 19 ianuarie 2014

Cum cauţi tu faţa Domnului?



Doamne,

mi-aş dori să Te văd şezând pe scaunul de domnie
.
 Isaia Te-a văzut pe un scaun de domnie foarte înalt.
 M-aş bucura să văd poalele mantiei Tale umplând Templul (şi templul vieţii mele) cu prezenţa Ta. 
Aş vrea să strig şi eu cu serafimii: 
sfânt, sfânt, sfânt eşti, Doamne al oştirilor! 
Cred că inima mea s-ar zgudui în prezenţa Ta. 
Aş spune şi eu ca şi Isaia:
 vai de mine!
 Sunt pierdută, sunt o femeie cu buze necurate. 
Am nevoie de atingerea Ta ca să fiu curăţită. 
Tu ai un cărbune şi pentru buzele mele.
 Tu poţi să îndepărtezi nelegiuirile mele de la mine. 
Tu poţi să ispăşeşti păcatul meu.

Doamne, vreau să-Ţi aud glasul. 
Te rog să-mi vorbeşti.

Unde mă trimiţi?
 Care este mesajul pe care vrei să-l duc mai departe?

Ajută-mă să-Ţi spun: iată-mă, trimite-mă!

Nu mă lăsa să am o inimă împietrită, o ureche surdă, un ochi rău sau orb. 
Nu mă lăsa să fiu tare de urechi, să îmi astup ochii, să nu înţeleg cu inima şi să fiu nepricepută.

Ajută-mă să vestesc mesajul Tău chiar dacă este în pustiu sau lipsă, oameni mulţi sau puţini, căci Tu ai oameni pe care vrei să-i salvezi.

Deschide-mi ochii ca să Te văd, Doamne,

Şi fă-mi urechea să Te asculte.


Inima îmi zice din partea Ta: 
,,Caută faţa Mea!” 
şi faţa Ta, Doamne, o caut!

Îţi spune Domnul să cauţi faţa Lui?

Cum cauţi tu faţa Domnului?

Ţi-ai dori să-L vezi pe Domnul? 
Tânjeşte inima ta după prezenţa Lui?

Doamne, dă-mi o inimă care caută prezenţa şi sfinţenia Ta!