marți, 7 ianuarie 2014

Vreau să simt prezența Ta


Nu mai vreau să rătăcesc  pe căi străine
Nu mai vreau să merg spre marea de păcat
Obosită sunt de atâtea drumuri Doamne
Pace sfântă în Tine eu azi am aflat
Refren:
./.Lasă Duhul să lucreze în noi
Umple locul acesta de prezența Ta
Întărește pașii spre locașul sfânt
Ca să pot să stau pe veci la dreapta Ta./.

Vreau să simt prezența Ta în orice vreme
Orice teamă știu că atunci va dispărea
Duhul Tău aș vrea mereu să mă îndrum
Pașii  mei să  îi  îndrept spre casa Ta.



Aud cum noaptea se sfârșește,
Cum stropi de ploaie cad pe geam.
E încă liniște afară 
și sufletu-mi se zbate în taină;
te simt tot mai îndepărtat...
Aș vrea să cred mai mult în Tine,
să-mi scad voința zi de zi.
Mi-e inima tot mai pustie,
mi-e teamă că n-ai să mai vii.
Vreau să-ți vorbesc
să ți spun ce simt...
și știu că mă asculți din ceruri
dar,Doamne îți mărturisesc
că nu te mai aud de vremuri...
Cu fiecare zi ce trece
încerc să caut fața Ta
aș vrea să pot să te descopăr
și-n fiecare clipă grea
să simt mai mult iubirea Ta.
Aș vrea să mă înalț spre Tine,
aș vrea să –mi vindeci inima.
Mi-e sufletul amar de plâns,
aștept călăuzirea Ta.
La Tine Tată e răspunsul
ce, încă în liniște îl aștept.
Doar Tu îmi cunoști întreaga-mi  ființă.
Doar Tu îmi cunoști adânci dorințe
și –n Tine Doamne mă încred.
Te rog să vindeci cu putere
 a mea îndoială ,necredință,
să dai un sens trăirii mele,
și dacă vin clipe mai grele
să mi fii Tu steag de biruință.