vineri, 9 ianuarie 2015

Vrei sa incerci chiar de acum?

Toate zilele celui nenorocit sunt rele, dar cel cu inima multumita are un ospat necurmat.
Odata, un om s-a aflat intr-o adanca depresie si a trebuit sa fie spitalizat.
Un prieten i-a dat sugestia urmatoare:
- De ce nu faci o lista cu toate persoanele care te-au ajutat si de ce nu le trimiti o scrisoare de multumire?
Aceste scrisori au produs inceputul vindecarii sale.
Printre altele, i-a scris unei profesoare, care in timpul studiilor sale , ii daduse lectii suplimentare, ca sa-l ajute.
Ea i-a raspuns dupa aceea:
- Cand am primit scrisoarea ta, am fost profund miscata si ochii mi s-au umplut de lacrimi.
Am predat timp de cincizeci de ani iar tu esti prima persoana care mi-ai trimis o scrisoare de recunostinta.
O voi pastra ca pe o pretioasa amintire in toate zilele vietii mele.
Intr-o lume rece si nemultumita, multumirea este o atitudine rara.
Fiecare putem sa-l incurajam pe aproapele nostru spunandu-i un sincer
 -multumesc.
Cat de schimbate ar fi unele familii, daca multumirea si-ar ocupa un loc de cinste!
Putem sa abandonam nemultumirea noastra care Il dezonoreaza pe Dumnezeu?
Nemultumirea face rau sufletului nostru; 
-sa incercam sa fim dar multumitori cu ceea ce Dumnezeu ne ofera in fiecare zi. 
Vrei sa incerci chiar de acum?